TJuhuu

Vet ni, vet ni va?! Det är typ INGENTING kvar i skolan!! =D Eller jo, där har jag faktiskt fel, men det jag menar är att det är typ inga DAGAR kvar!! =D Typ kanske.. 8 riktiga skoldagar? Sen sista slöveckan antar ja, och den bryr jag mig inte så mycket om känner jag =)

Idag hade jag matte nationella del 2. Den var kul! =D HAHA nej jag är inte sjuk =) Det var kul, inte för att ja svara på allt eller så men det var kul ändå =D
Sista lektionen, alltså tyskan, vart typ.. ja ingen lärare kom så vi stack =D SÅÅ HÄRLIGT! Fick jag komma hem lite tidigare också! =D Jag mellanlandade hos mamma och värmde 2 bullar och kekade, hihi busigt^^,

Sen så har ja inte gjort nått typ. Jag har kommit på att jag är nog världens dåligaste på att plugga..
Jag säger det hela tiden till mig själv att ja ska plugga. Men när jag väl sitter där med boken så tittar jag bara, jag läser inte, utan jag bara stirrar -.-

JO, jag har faktiskt baka sockerkaka, jättesmarrigt om jag får säga det själv =D

Marre ringde också, askul! =D
Så ja, blir väl crousing till helgen iallafall då =) Super

Fick födelsedagspresent av Anna idag med, HAHA bra där ANNA det var ju bara sisådär ganska precis en månad sedan, men bättre sent än aldrig ^^ Tackartackar =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback