Torsdag - Kristihimmelsfärdsdag?

Jaha, nu sitter ja här å gör ingenting ungefär =)
Klev upp vid 10 åt frukost och gick till pappsen. Det regnade så paraplyet var med!
Anledningen att gå dit var att jag skulle hämta Ghost Wisperer säsong 1 att ta med till Östersund ikväll.
Ahh, Julia hade gjort en så god paj när jag kom dit, ojoj tasted like heaven!
Sen började det åska och ha sig så då gick jag och Wille in på mitt rum för att titta på det åsså kissade han på sig på mitt golv -.- Dåligt less ja blev då, men för att vara ärlig så kunde ja inte låta bli att skratta xD
Sen gick jag ner på ICA och köpte lite godis och sen hem. Då gjorde jag mannagröt =D
Började packa lite, men vart mest att byta om 30 gånger^^

Bör gå ner och packa snart kanske, bussen går 18:50


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback