Torsdag

Dagen har gått rätt fort måste jag ändå få säga!
Började med skolan där det först var "skrivning" på tyskan sen redovisade jag på historian, härligt att ha det gjort!
Sen gick jag ner på stan och klippte mig, så skönt! Sen gick jag och mamma och åt lunch på Valvet, ojoj så gott det var! Åt som jag aldrig sett mat innan och jag kan säga att nu klockan 8 på kvällen så har jag varken ätit middag eller småätit och är VERKLIGEN inte hungrig!! Så ja, jag åt en del =) Sen gick vi hem och stekte i solen! =D
Sen kom Marrepluppan och vi åkte hem till henne =) Där fick jag äntligen se hennes rum, det var såå fint!! Avis (a)
Nu sitter jag här och är baota trött, tidig kväll ikväll kanske? Ja det visar sig =)
Nu tänkte jag faktiskt g upp och slå igång tv.n.
Ozzy steker ;D

Määran pilla i näsan, AS ALWAYS! Toktjej =)

Jag nyklippt, plattat hår och vacker posé =)


Hejsisvejsi! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback