Underbara helg

Helgen har varit den bästa på mycket länge!!
Ååh så mysigt jag haft det!
Åke till Patrik och Östersund på torsdag eftermiddag för att spendera helgen där då.
Han päron var inte hemma så vi var home alone.
Jag hade med mig Ghost Whisperer box 1 så att vi skulle se under helgen =D
Vi har badat på äventyrsbadet vilket var askul =D Fastän rutchkanorna gjorde ont, jävla skarvar..
Sen har vi även tittat på bio (Natt på Muséet 2) var helt okey, inte den bästa men det var mys =) Vi hade köpt massa godis och allt gick åt, såklart ^^ När bion var slut så såg vi att bussen hade gått för 5 minuter sedan och nästa skulle gå om en timme -.- Men som tur va ringde Anton och frågade vad vi gjorde så han skjutsade snällt hem oss =D
Jag hittade en jacka med som jag köpte idag =) en sån där bra behändig jacka ni vet! =D
Sen har vi tittat färdigt på ALLA avsnitt i den dära boxen så nu äre nästa som gäller!
Vi var även duktiga och gjorde as god kyckling wook på fredan och så tacos på lördag =D
Varm choklad och mannagröt blidde det till kvällsfika =)


Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback