Valborg och 80-tals fest!

Långhelg har det varit, har nästan känts lite som ett lov! Vart ledig på fredag också eftersom det var första maj =D

Första maj var toppen! 
Först så kom Marielle till mig där vi testade massor av kläder för att lista ut vad vi skulle ha för kvällsoutfit!
Marre tog som vanligt ungefär 3 timmar på sig xD Men jag visste redan innan vad jag kanske skulle ha på mig =)
För mig vart det midjekjol, midjeskärp, blå top och ballerina^^ För Marre vart det svarta jeans och en turkos topp.
Hon tog sedan bussen ner på stan för att träffa Anna och handla lite chips å grejer och sen gickd e upp till MickeP och började grilla. Jag och Patrik var hemma och åt tacos, MUUUMS!
Sen gcik han åt ena hållet och jag åt andra ^^ Jag gick med till MickeP såklart och där kan man säga att allt började!
Vi hade massa kul innan vi gick till en Linda. Där vart det ännu mer kul. Träffade på tjejerna i klassen och lite andra people. Helt klart en lyckad kväll! =)
 Jag och Calle hos Linda på sista april!

Sen så i lördags var det dags för 80-tals fest hos Marléne!
Jag hade lite beslutsångest över kläderna men det gick väl som det gick =)
Rosa tights, svarta benvärmare, svarta pumps, blå klänning och ett svart lite oversize linne utanpå. Blå ögonskugga och en lite fjong i luggen^^
När vi kom dit så grillade vi lite och lekte några lekar, och jag kna meddela att irrländsk julafton är livsfarligt! xD Fast ruskigt kul!!
Det var tjejfest så det var menat att bara vi tjejr skulle vara där, men det höll väl inte SÅÅÅÅ länge =P Aja, det var vlä rätt kul ändå ^^
Påväg hem mötte Viktor mig, snällt snällt =)
Fick en liten chock över vad han sa till mig.. Även om ja skrattade då, så gör det faktiskt ont inuti!
 Det var mitt 80-tal, fast har ine linnet på bilden^^

Idag är det måndag igen, och skolaaaaaaaa. Fyå vad less jag är! Efter jullovet har det bara bleve sååå jobbigt och less hela tiden! Men det är inte länge kvar nu! Keep going!! You  can do it!
på torsdag är det nationella igen, då är det engelska "Listen and reacting".
Vi hade svenska nationella i torsdags då vare skrivning, skönt att det är över.  

Kommentarer
Postat av: Frida

Nu vart jag nyfiken på vad han sa?



Hur som helst, jag antar att jag också skulle bli halvt om halvt tårögd om jag ocks skulle kolla igenom bilderna, men eftersom min dator är som den är så kan jag typ inte kolla igenom dem. Har ju inte ens kunnat lägga upp på bdb, men det kommer, bara jag får min nya dator :D

Postat av: Sanne

Jaa det kan du väl få veta om du vill..

Ja bilderna är så hemska! Fast.. egentligen inte, men det blir så x)

2009-05-07 @ 16:50:11
Postat av: Sanne

Jaa det kan du väl få veta om du vill..

Ja bilderna är så hemska! Fast.. egentligen inte, men det blir så x)

2009-05-07 @ 16:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback