Lördag

Helt okey kväll! 
Spenderades med massa braiga brudar =D
Middag hos Vikki juh ;D TACOS! Mumma!
Sjöng singstar gjorde vi med, HAHA å älska!
Sen drog vi till Engin, och en snäll Robert skjutsade oss, alla 16 stycken!
Körde såklart flera gånger, mend et var liksom det som var så snällt!
Där var det massa mer folk =D Kulkul
Fick skjuts hem också! Av Micke, mycket bussigt måste jag säga!
Det är inte sådär super kul att mitt i höstnatten GÅ hem till pappa..

Inga bilder har jag att bjuda på heller typ.. kameran på mobilen funkar bara ibland =O
Och kameran vill jag inte ta med mig..


Kommentarer
Postat av: frida

vad har du gjotr med min mobil?! ;O haha nerå.. fin kostym ;)

Postat av: Sanne

Haha ja säg det, kanske blev då din mamma spillde stearin ;D Haha nejdå, ja venne faktiskt =S Kostymen jah, otroligt fyndigt, neh men pinoccio åkte av rätt fort, köpte klänningen på forever21

2009-11-03 @ 18:25:09
Postat av: frida

mhm nog kommer jag ihåg det och den ^^ jättelängesen ajg var på forever21, måste dit, fast jag gör nog bäst i att låta bli ;P

2009-11-03 @ 22:47:10
Postat av: Sanne

Haha jaa åker man dit så är man ju körd x) MASSA bragia grejer där juh =D

2009-11-04 @ 18:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback