måndag

Har nyss gjort lussekattsdeg med mammsen, så snart bir det till att rulla bullar =D
SKA BLI SÅÅÅ GOTT!
Godaste kvällsfikat, nybakade lussikatter och kall mjölk, MMm!

Fick idag reda på vad vi fick på matteprovet som vi hade för nån vecka sen, mvg fick jag =D
Wiie, det går bra nu =D
Har dock en svenska uppgift som ska vara klar imorgon, har inte börjat äns..
Aja, man måste prioriera, det är väl så? (snälla säg ja!), och jag prioriterar inte svenskan helt enkelt.

Jag och Marre smidde sådana fruktansvärt braiga planer idag, att jag skulle komma till henne imorogn efter skolan och se desperate housewives och ha de mysigt.
Men vad kom jag inte på jsut då, JO jag har ju körlektion imorogn halv 5.. Skit också.. KLart jag kan ta en annan buss, för till långsele tar man sig ju alltid, men det kändes så drygt..
Och det är försent att ändra tid, så det är bara att göra det ändå då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback