Måndag

Shit vad det händer grejer nu, hänger inte alls med!
Fyfan, och det värsta är att jag inte har nån aning om hur jag känner och vill ha det..
Hur blev det såhär?
Jaja, det ordnar sig, det gör det alltid!
Hur lindrigt det blir, är en annan femma.
Kanske ska börja med att växla ner lite? Saker och ting går LIITE för fort nu känner jag..

"What is and what should never be"

Men en bra sak är iaf att jag hittat motivation till att plugga!!
WOW! Awesome!
Trodde aldrig det skulle ske, får se hur länge det håller i sig.
En vecka? Nej, nu ska vi vara relistiska.. Vå får se hur det känns efter imorgon ^^
Tror det började med mitt MVG i FöretagsEkonomiA, hela kursen alltså =D Och nu på matteprovet gick det rätt bra tycker jag =) Har två prov i veckan, ett IntEk(Internationell Ekonomi) prov på onsdag som handlar lite om länders resurser och handel. Sen på torsdag har jag kapitel prov i Tyska. Tyska är inte ritkigt mitt starka ämne kan jag ju säga, spanska som gick så bra? Aja, får göra så gott jag kan =)

Igår var det farsdag, så grattis på alla pappor då, och alra helst MIN PAPPA =D

Idag fyller faster Eva år, om jag inte missminner mig^^
Så grattis på dig! =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback