onsdag

Idag har jag och Wille skruvat ihop min nya datastol jag fick av pappa idag =D
Min förra satt jag ju förböveln på skrivarna, den hade gjort sitt helt enkelt =P
Nu har broder lejt mig att skruva ihop hans med "Men snälla, schysta då!" och puppyeyes, HAHA han vet att jag suger på att säga nej..  Aja, har ändå inget bättre för mig, inget plugg med mig hem idag! Känns HUR skönt som helst!

När pappa och Julia kom hem idag efter att de skulle handla hade de med sig en hemmabio hem, haha!
Awesome =) Har även en ny dammsugare, "supersilence" tro ja den hete, och jag tetsade den idag, och JO den var faktisk riktigt tyst =D Ända tills jag dammsugade upp en kapsyl då.. HAHA!

Jag och Frida sitter och klurar på en Sundsvallsresa inom snar framtid, julklappar måste inhandlas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback