Onsdag

Sitter och plugga tyska, går väl rätt bra, tro jag.
Är rätt svårt faktiskt "/
Har prov imorgon, nivet.
Men det käns å ovärt, vad ska jag med tyska steg två till?
Kanske om jag hade läst tyska så amn kan språket, men jag är tillomed osäker på vad "hejdå" betyder..
Spanska, det var andra grejer det. Synd att man itne kan byta nu..

Som lite belöning till mitt slit idag med tyskan så har jag nyss svept ihop en kladdkaka som är i ugn för tillfället =D Smart vah!

Har även börjat se "Billy Elliot", ni vet,boken jag läser på engelskan, kännde att jag kanske fattar ite mer om jag både läst boken OCH sett filmen =D För ja, jag ska faktiskt läsa ut boken =P

Imorgon har jag även min tredje körlektion, kul ;D

Efter den så blire att åka till Helgum för att fira Charlie som fyller hela 3 år =D Grattis på dig!
Kakor till mig ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback