dun dun DUN

VET  NI VAD SOM HÄNT!?
Jag, JAG! Sanne ulrika Westerlund fick MVG på företagsekonomi provet =D Sjukt lycklig tjej! ;o
Tror inte ag sett ett mvg sen jag gick i långsele.. förutom nått matte prov, men jag trodde det vekrligen inte och så stod det där på papperet =O

Igår så mådde jag skit =O På skolan var jag mest lite yr bara, sen gick jag å Vikki på gymmet ochd et gick bra i början, men sen började jag må skit och gick på toa och stoppade fingrarna i halsen, men ytterst lite kom ut, så då fortsatte jag sen. När jg kom hem duschade jag i typ 2 minuter sen gick det inte mer, trodde jag skulle svimma, så jag gick och la mig. Satt mig vid datorn ett slag med då fick jag lov att gå å spy, men typ inget kom den här gången heller.. Kunde inte tänka mig nått annat än svininfluensan..
Sen kom mamma hem och vi satte oss och åt tacos, kändes inte så frestnde men jag kände mig tvungen, för det var då jag kom på att jag inte ätit på 10 timmar.. en macka till frukost sen inget, och jag hade gått till 4 och sen gymmat på och så.. Så jag har bara en ska  att säga efter detta - Dom är idioter som bantar!
Så efter maten mådde jag prima =D Fattar inte att det kunde göra sån stor skillnad med lite mat i magen, så då íaf for jag, vikki, frida och emelie och tittade på hockey på nipvallen. Tror dom vann emd 13-1 eller nått =P HAHA, inte SÅ spännande precis =P
Sen blev det en skön promenix hem =)

Förresten, jag har köpt en ny vinterjacka =D
Men den visar jag upp sen =)

Ha det bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback