studentfest

Igår kom jag på att jag ville vara med att "jobba"  på treornas studentfest som var igår nere på Valvet, och sagt och gjort, vips var jag där iklädd liten cocktailklänning och pumps och torkade spyor och plockade flaskor, HAHA! Nej så farligt var det inte (fast det är sant), fick även vara lite vimmelfotograf ;D och stå i garderoben och insläppet. Var rätt roligt, fats ändå tråkigt, HAHA  hur nu det går till. Jag vart hes på köpet =O Och idag är det lika illa! Haha fattar inte hur JAG kunde bli det? Ja, så kan det gå..

Temat var "Maskerat cocktailparty" så alla hade masker på sig =D Jättekul, för alla hade verkligen gått in för det och fixat och donat med sina masker ^^ KUL =)

Jag kom hem halv 4, för vi som "jobbade" där skulle såklart städa efteråt, tur att man hade sovmorgon till 12 idag ^^ Värre vare nog för treorna ;D Men det är smällar man får ta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback