torsdag

Herregud vad dagarna går fort! =O
Helgen gick rätt segt, men nu denna vecka, helt sjukt =O

Idag har jag iallafall varit på stan med Marre, mysmys =)
Händer alldeles för sällan nuförtiden..
BÄTTRING på oss!
Vi tog en fika och kika runt lite bland smink, skor och kläder, hade det rätt bra helt enkelt =P

Sen så var det dags för min första körlektion, som gick bra =D
Inga större problem, tro ja ^^

Tjejmiddag hos Viktoria på lördag, och självklart går det i halloween tema, så man ska väl klä ut sig lite lätt.
Pappa kom med den geniala idén att vara pinoccio! HAHA, och den nappade jag på, så nog blir det en pinoccio av Sanne på lördag =) Ska dock hålla mig till sanningen, för en lång nösa har jag ju inte! Och inte tänkte jag pyssla ihop en heller^^ Men vi skulle inte vara så seriösa med utklädnaderna, utan mest bara lite granna för stämnings skull^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback