v.43

SNAAAAART är det minsann höstlov, och ett välförtjänat sådant!

Denna vecka har varit en plåga, och den är inte färdig än.
MÅNDAG - Fick matteläxa som skulle vara klar helst tisdag..
TISDAG - Engelska GRAMMATIK prov, Naturkunskap redovisning, svenska läxa
ONSDAG - FöretagsEkonomi prov på två kapitel
TORSDAG - Svenska salskrivning
FREDAG - Engelska läxa, sånna där jobbiga diskuterafrågor..

Sen så har jag inte riktigt gjort så mkt tyska på sistone känner jag, så det bli att ta hem det nån kväll, antagligen över lovet. Måndan efter lovet jag matteprov på ekvationssystem.

Lånade en bok på engelskan igår, för mig blev det Billy Elliot, kankse liiiite för att den finns på film, har nämligen inte sett den, men jag har iallafall legat och läast den ett tag nu, och den är jättebra =D Tror det är den första engelskabok som jag FAKTISKT förstår =P Skönt ^^

Ikväll blir det drama, haha ujuj, men det är klart till jul =D Wiiie lite skönt det ska bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback