Drama

Idag har jag haft DRAMA för första gången. Det är detdära estetiska valet man måste ta och jag valde då drama.
Egentligen skulle vi ha de på måndag eftermiddag, men nu har vi slagit ihop med nån kvällsgrupp (för att bli fler) så vi har klockan 7 till halv 9 på onsdagar.
Jag tänkte fört SHIT VAD DRYGT!
Men efter idag så känner jag att det faktiskt är en väldigt skön avslutning på dagen =)
Få leka lite på kvällskvisten sådär ;D
Hade ju ändå tyckt att det varit jobbigt på måndageftermiddag, så på så vis kvittar det juh =)

Vi fick göra lite improvisationövningar vilket känndes skitjobbigt och svårt först, men grejen är att bara man vågar släppa lös och inte tänka så mycket så går det bra =)

Förövrigt hade jag mina nya stövlar på mig idag, som jag köpte igår, I LOVE THEM!

Fick med tillbaka företagsekonomi provet idag, jag fick VG, det är väl okey. Fick 26, 30 var MVG, så det finns väl inte så mkt mer att säga där, ett klart VG helt enkelt =P

På våran IntEK (InternationellEkonomi) så var det nån som kom och berättade om lite olika idéer till projektarbetet. Liiite coola grejer folk hade kommit på då!
Typ en liten "kudden" av latex som man la mellan kastrullen och locket som det fanns etanol i, så när potatisen kokade så svällde den "kudden" upp och locket lyftes så ångan for ut och potatisen kokar inte sönder x) Sen var det typ ja massa saker =D fattar inte ur man kommer på..

Imorgon ska ja med klassen och äta lunch på Valvet och sen bowla =) Hihi, mysigt =)

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback