Inspark

javisst, igår var det inspark, IGEN! Herregud.. snart är jag ju för friden pensionär! Känner mig typ stor och tråkig bland alla som får gå på "hullsta" och så. men ästa år då jävlar ;D

Ipallefall så började vi i Annas lägenhet med att göra oss iordning.
Oss = Anna, Palle, Mathilda, Marre och jag då.
Sen så fick min snälla pappa skjutsa oss till en annan matilda där det var tjejfest, sjukt skönt!!
Där var det helt okey, inte jättekul, men absolut inte tråkigt =)
Sen gick vi ner på stan där vi typ splittrades lite (som vanligt). Jag, Marléne, effe och Sunkan gick till nån lägenhet då några andra gick in på hullsta.
Och GIVETVIS glömmer jag väskan där sen -.- som jag inte märker förrän typ nån timme senare, men det var lungt. Gick tillbaka dit och den stod där och väntade på mig ;)
på stan var det massor av folk så det var ju kul =)

Denna kväll slutar dock inte riktigt som jag tänkt mig, heller. men aja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback