Måndag

Åhå, har inte 2 prov den här vekcan som jag trodde! Utan 3..
AAH!
NK imorgon, jävla skit smo ja inte fattar ett skit av.
Atomer å skit, räcker det inte med att dom finns där? Måste man veta en massa om dom med?
Jaja, mkt skit nu, mend et SKITer jag i ;D Hö-hö..
Jaja, sen på torsdag är det tyska prov som jag bestämt mig för att få bra på!^^
Och på fredag är det matte, YEEY!

Sen efter skolan vart det gymmet med viktoria, som alla andra måndagar ;D och fredagar.. och söndagar? Och vissa andra dagar^^
Det är skönt =)
PÅ torsdag blir det simning med Annapanna med =D
Får se hur det går dne här gången, HAHA! Sist så simmade vi 40 längder på över en timme xD Brukar ta 25-30 =P Haha så kan det gå^^ Men vi hade så mkt att prata om förstår ni (a)

Neh nu blire naturkunskap!

Jag å Laura gjorde en rätt snygg gubbe idag, vah? ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback