TISDAG

Vet ni vad, jag har beställt skorna med nitar och så har jag köpt stävlarna (de fanns på crispin) =D LITE NAJS DÅ! Nu är det bara cobversen kvar ;D

Idag så avr det en rätt dryg dag, fyfasen allså.. Och det är så sjukt kallt på morgnarna!! Och mörkt börjar vara på morgnarna med, man vill VERKLIGEN inte gå upp ur sängen..
Idag efter skolan gick jag, frida, tore ner på lilla å fika, sen kom ante och emil med

Senare gick jag å Frida på bowlingne för att boka 4 banor där tills på torsdag, vi ska nämligen med ekonomiklassen bowla och innan det äta lunch på valvet =) Så efter vi varit på bowlingen så gick vi på valvet och fixade så vi får sitta tillsammans =)

hade prov i företags ekonomi i torsdags, hoppas det gick bra, känns inte som det gick dåligt iaf, och jag vill VERKLIGEN ha bra betyg i FE..

Är även hos mamma nu, det känns så jobbigt varje gång jag ska dit..
Enda som gör att jag åker dit är för att mamma bor där, kan ju ite påstå att jag trivs precis, har aldrig gjort heller. Men det är väl bara att bita ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback