bästa lovet någonsin

Aa, jag tror nog detta lovet varit det bästa någonsin (bortsett från sommarloven då..).

Till att börja med har jag fått varit med J ungefär HELA tiden, och då har vi inte legat i soffan och kollat på film hela dagarna, åhnej, vi har varit i fjällen med hans familj och vänner till familjen och varit ute varje dag med skoter och fika och vildmarksbad och "En vinternatt" (varmchoklad med 80procentig strårom, var det vidrigaste jag druckit första gången men efter första så gick det bra^^ Den gjorde ju rätt för sig, om man säger så;) man blev varm! ) och myst som bara den!

Sen har jag fixat helg och sommarjobb. Dianas och kommer fortsätta på Valvet.
Även jobbat och tjänat pengar under lovet.

Igår så fick jag min födelsedagspresent av mammsen, en SÄNG!
Underbart, dubbelsäng. 160s.
Ska hämta den på onsdag då vi har släpvagnen med =)

Nu har jag även köpt Jonas födelsedagspresent, känns skönt att ha det gjort =)
Han fyller 1maj.

Sen blire studentpresent till honom med, vet nog vad jag ska ge honom då, så det känns skönt med.
Men vi har ju Anna, fyller 10e maj, ingen aning om vad hon ska få.. Hittar nog på nått^^
Är inte alltför svårt, men man vill ju köpa nått man inte köpt förut liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback