CHECK

Helgjobb CHECK
Sommarjobb CHECK
Kvällsjobb CHECK (tackade nej, måste ju hinna plugga med..)
At Dianas blire.

Testade 3 timmat idag och det känns som jag redan kommit in i det!
Personalen är trevlig och arbetsuppgifterna tar aldrig slut, TOPPEN! =)

Idag fick jag göra allt kändes det som! =O
Utom att göra pizzorna då, men det kommer aldrig vara min uppgift^^
Jag har fått tagit emot kunder, även beställningar över telefon.
Torka bord.
Fylla på sallad och grejer.
Ja, det man gör då man står i kassan helt enketl =P
Lite svårt att lära sig vad allting är bara..
"Jag skulle vilja ha en Pelan"
"Absolut" säger jag. "Pelan, pelan, pelan, VAFAN ÄR EN PELAN" tänker jag då, men tillslut så hittar man^^
Är även lite krux med hur mkt jag ska förkorta, så det går fort OCH de som ska laga maten fattar vad de ska laga. Haha idag råkade jag skriva 1.KB (Kebabbåt) och givetvis betyder det kebab med bröd.. Och ja, de hann göra den innan vi såg felet.. xD Men så kan det gå^^
Det känns faktiskt riktigt skönt, för gör man fel känner man att det inte är världens undergång, personalen är så snälla =) Och en ny pizza fixar man på 5minuter såatt.

Som det ser ut nu så jobbar jag varje helg till sommaren.
Fredag, lördag och söndag, 4timmat om dagen. Lagom.
Sen i sommar blire 5dagar i veckan 8timmar om dagen.
Inte högsta lönen, men det som blir så hamnar mycket på sparkontot allt eftersom.
LONDON NÄSTA!!

Blev mycket mer händelserik dag än jag kunnat ana.
Tänkte bara lämna in CV överallt och få ett. "Vi ringer dig, inte tvärtom" som svar.
Men så blev det såhär! =D

Imorgon blir det en jäktig dag.
Ska dock sova så länge jag kan, så jag orkar med.
Ska först på stan med mammsen och kolla på en ny säng åt mig i födelsedagspresent =D
Eventuellt frakta den hem samma dag.
Sen blire promenad ner till farmor och farfar för att träffa Eva =)
Sedan blire snabb middag och vid 4 drar jag på Dianas och jobbar till 8.
Hem och ta det lugnt nån timma och sen klockan 10 sticker jag på Valvet och jobbar till 4..

Söndag ska jag soooooooooooooooooooova.
Venne riktigt då jag börjar, antagligen kring 4 igen, då det är som mest med folk =)

Köpte ett nagellack idag. 25% rabatt på all rea. Blev 37kr.
Lite matt röd färg.
Lagomt nu då jag just bitit av mina naglar =)..


Ne, nu ska jag lägga mig och plugga PIZZOR ;)
Hejja!

Kommentarer
Postat av: Frida

Men super Sanne, det där låter ju toppen =D haha du komemr väl drömma om massa pizzor ;)

Postat av: Sanne

Haha ja inatt vaknade jag flera gånger och varje gågn var det antingen stapla glas (valvet) eller slå in massa i kassan (dianas).. x)

2010-04-11 @ 19:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback