foppatofflor

Vet ni vad jag har gjort idag?
Nått jag sa att jag ALDRIG skulle köpa.
Men nu till jobbet kändes det att jag behövde nya skor och det lär vara rött varmt inne på Dianas.
Såååååå, FOPPATOFFLOR!
Fanns ett enda par i min storlek i denna modell (Mary Jane) i hela Ångermanland.. ;o
Så jag fick ta färgen som fanns =P
Fast den var ju inte HELT fyskam, men inte heller vacker.
Vill inte ha sånna där feta saker så jag tänkte dessa blir bra!
VIlle egentligen ha i svart eller militärgrönt..
Det blev.. hmm, limegrönt?

Blir bra det då man blir lite brun om bena och svarta jobbkläder.. (och nej, har inte gjort svar i paint bara för att jag hade tråkigt, såg att sängen var obäddad och det var ju inte det jag ville visa er.. ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback