toppendag

Klev upp vid halv 11 och tänkte, ne nu jävlar ska tummen ur ärslet och jag SKA rusa runt och lämna CV.
För någon vecka sedan så lämnade jag in på Konsum.
Jag började med ICA Rösta där jag fick lämna ett CV, chefen var inte där så jag vet inte. De hade typ 35st som lämnat in. Efter det gick jag på Statoil, men chefen var inte där heller, men hon sa att de som jobbade där ifjol har första tjing. Sen gick jag på Dianas och då sa han "Kan du jobba kvällar och helger" Absolut! sa ja. Så då sa han att jag kunde komma imorgon vid 1 och prova på nån timme så skulle vi se sen, men nu ringde han igen och undrade om jag kunde komma idag från 4 till halv 7. Så ja snart ska jag kila, så får vi se sen hur det känns =D
Sen gick jag in på Swedbank för att hämta min väska som jag glömde när jag praktiserade där, så då lämnade jag in ett CV där med =)

Nu ska jag käka lite och sätta upp håret, sen blire DIANAS PIZZERIA! ;)

Efter det ska jag och Vikkan på gymmet och sedan sola =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback