Biltur med Määran

Jahapp, köpte ett par leggins, asbraiga så man får värsta slim legsen ;D OCh så en snygg bustier =)
Och då en mysig tröja med nitar på axlarna, men just då jag skulle betala så sa en tjej att tröjan krymper jättemkt i tvätten, minst en storlek, så jag bytte från xs till m för att s var slut.. När jag kom hem tvättade jag tröjan direkt på 60grader. Tog ut den och så torkade den, sen drog jag på mig den och OJ vad stor den var!! =O tabbe.. Så nu har jag suttit och pysslat tillbaka lappen på den tvättade tröjan och ska försöka byta den imorgon mot en xs (a) hihi, bustjej.

Ikväll ringde Marre och undrade om jag vill ha en lite åktur i hennes bil som hon nyss köpt, och givetvis ville jag det ! Premiärturen! =D Baotasöt bil!!
Haha ujuj jag tror jag behövde prata ur mig, och fick nårra vettiga svar som jag funderat på ett tag, tur att Thomas var med^^

På fredag blire tårta och kakor hos Marre för då fyller hon 18 ÅR!!!!!!!!! Crazy..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback