fredag

Idag äre fredag och vet ni vad som hände?
JAG KLARADE FAS A PÅ BILTEORI (träningsprogrammet..) kan ni förstå?
Ja jo Fas A är väl antagligen den lättaste av dessa faser och bla bla, men jag har iaf kommit ett steg närmare, även om det är ett litet steg! =D
På måndag ska jag gå ner på bilskolan och kolla om det finns plats för mig på någon "Riskettan utbildning".
1000spänn.. 1000 SPÄNN! För att de ska stå där och berätta att man inte ska köra då man är berusad..?
Tjuhuu, jag är fattig student, vars ska jag få dom pengarna ifrån hade dom tänkt?
Sen en vacker dag då jag lärt mig starta en bil utan att fråga så ska jag väl boka halkbanan, 2000spänn för den.. pengar pengar..

JAJA!

Idag efter skolan rusade jag ner på blomsteraffärn och köpte en bukett fina blommor till Rosa (jonas mamma) som fyller 50 idag. GRATTIS PÅ HENNE!
Jag bad om en fin bukett och hon gjorde nå jävla konstverk.. Undrar hur den ska kunna stå i en vas, jaja det är hennes problem ^^ HAHA!

Nu ska jag plugga lite bilteori då jag faktiskt känner mig sugen, måste ta vara på de momentsarna!
Har dock nya VeckoRevyn här med, får se vilket jag väljer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback