kuben

Idag kring 1-tiden så hämtade mamma upp mih hemma hos pappsen och vi for till Långsele och Kuben-cuppen för att kolla in min bror ;)
Han spelar med Blekinge-fotbollsgymnasie av nån anledning i den här cuppen =P
Första matchen mot Härnösand förlorade de med 4-5, rackarns. Är nämligen bara bästa tvåan (av 4 stycken) som går vidare.. Så nästa match behövde de göra massor av mål för att få bra målskillnad, och vet ni vad, de vann mot Junsele (förvisso) med 8-0 ;D Så nu ligger de rätt bra till att bli bästa tvåan, emn en grupp har inte startat än så man vet ju aldrig.
HAr iofs en macth kvar, som inte jag och mamma stannade för att se, mot "Young boys", massa avdankade fotbollsspelare, de BORDE vinna.
På slutet så fann jag Frida och Ante så jag satt med dom ett tag, fick även dit Jonas till sista matchen! :Å

Nu blire dinner och sen.. Hm, ja vi får se !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback