onsdag

Idag har jag mått illa som tusan, vet inte vad det har varit, ingen skolan, så jag
har suttit hemma hela dagen och pluggat tyska, har prov imorgon på läsförståelse, grammatik och massa ord. Jag är helsnurrig just nu och det känns som INGET har fastnat..kul.
Gos kom iaf och gjorde mig på lite gladare humör efter skolan, uppskattat till 1000!
Lustigt att man kan bli så glad av att träffa en person, behöver inte vara nått sepciellt att prata om eller nått, man känner ändå hur glad man blir inombords. TOPPEN! Made my day.
Efter det blev det mera tysk = ännu mer snurrig Sanne. KOMMA GÅ BAJS IMORGON! Bläblä..
Wellwell..
På lördag blire mera jobb på valvet, skönt med pengar =)
Mindre skönt att komma hem 4 på morgonen och att både lördag OCH söndag blir halvt förstörda, men man får väl offra lite lixom, nämnde jag pengar, eller?

Imorgon ska jag och Marrefisan gå på KaffePetter efter skolan nån gång, de har nämligen kvällsöppet imorgon! Trevlans! =)

"Mysig kväll på Kaffe Petter med Emil Assergård som står för underhållningen.

Vi tycker att det finns lite ställen för ungdommar att träffas på kvällstid, därför ska vi prova att ha kvällsöppet den 25/2 med ett erbjudande för oss fattiga studenter! Medtag CSN-kort!

Grillad chibata med salami & brie/ luftorkad och mozzarella eller baguett med röra - kyckling, ishavs eller skagen röra! + vanligt kaffe och the 50 kr (påtår ingår)
Eller Kaffe latte eller husets supergoda varma choklad för 60 kr :)

Kanonpris!

Allas våran Emil kommer att tralla på lite för oss kring 19:00!

Hoppas att få se så många som möjligt där så kanske vi fortsätter att ha öppet! Ta med CSN-kortet och kom och ha en trevlig och mättande kväll med oss!

Välkommen / Anna Pauline Caroline och Karolina (personalen för kvällen :) )"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback