pizza/bio/jobba/möbelflytt?

Igår så åkte jag och Jonas på Orren och åt pizza till middag.
Haha när vi kom dit var vu typ ensamma, härligt!
Men strax innan vi fick pizzan så rusar det in 20 pojkar i 12års åldern som ska äta där, antar att det var nått lag eller nått.
HAHAH asså jisses, skulle vilja mäta decibel innan och efter xD Shit, vad de levde om! Tabbe..
Men man vande sig ju tillslut =P

After dinner blev det bio med Frida och Ante, myspys! =D
Snabba Cash hette filmen.
Rätt bra, men man har ju hört så mkt om den så jag kom väl med lite väl höga förväntningar, men inte en dålig film, 3/5 kanske?

Efter bion så vr det bara att snabbt åka hem och byta om, stta upp håret, äta lite yoghurt och sen bar det ner till Valvet och jobba lite! =)
Boney M var där, nivet, som sjunger "Daddy Cool" haha^^
Det gick bra, lagomt med folk kände jag ! =) På slutet blev det lite mycket, för annrud stack, men det gick bra ändå! =D
Nästa gången blir den 6e mars.
Kom hem vid halv 4 var tilla tt somna fort som tusan och sen klockan kvart över 7 ringer Eva.
Möbelflytt nästa!
Shit, vad trött jag var!!
Och kallt ute var det med..
Men det gick rätt snabbt! =)

Nu tänker jag ha en skön hemma kväll med marabou mjölkchoklad, cheez ballz, melodifestivalen och Jonas =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback