tisdag

Neh fyfabian, nu får det vara färdighostat! =O
Har absolut inte äns i närheten av samma hosta som i torsdags, fredags och lördags, men still massa hosta bara att det är vanlig mänsklig hosta nu och inte nå övernaturliga aliens som försöker ta sig ur min kropp hosta.. Imorogn blire skola och då börjar jag dagen med tyska gramatiktest och sedan har jag Intek prov..

HAHAHAH! Igår skulle jag baka till vårat "knytis" på intek tills idag, men då hade de inga ägG! Så vi fick fråga grannen och så gjorde jag min kladdkaka (skulle egentligen göra dajmmuffins men ja, ändrade planer helt enkelt=P) och nu imorse då vi for till skolan så kom jag på sisodär i forsse att jag hade glömt den på köksbordet xD HAHA! Ja, så kan det gå^^

Så ja, ikväll blir det tyska, intek, matte(prov fredag) och engelskatal(till måndag).

(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback