dead by april

Nu sitter jag här, kom hem för en 10 minuter sen kankse.
Jobba på Valvet kan jag garanterat vänja mig vid, dock ska jag inte förvänta mig att få jobba nått mer.
Men det var skönt att tjäna lite pengar, och på detta vis så är det ju skitabra!
Härligt gäng. HAHAHAAHAH ÅH GUD! Det var en tjej (typ30år) som kissade på sig.. JUST DÄR JAG HÖLL PÅ ATT TORKA!! Jävla kärring.. Tycker dock lite synd om henne för jag hade börjat på en toa, och den andra var upptagen och då fick jag inte släppa in henne där jag höll på tydligen, så hon fick stå utanför den andra och vänta och tillslut hörde jag hur det smattrade på golvet.. YES! VICTORY! Men herregud, man kan väl ändå hålla sig ett liiiitet tagg till?!
uscha buscha..

Dead by April spelade med ikväll, de var bra, såg dom dock inte, förutom efteråt då de sprang in i kontoret och greja på, men jag hörde juh =)

Helt okey kväll helt enkelt!
Tack och hej, gonatt för mig!

Kommentarer
Postat av: Frida

Men najs! Fick du torka då eller? :p

Men, jag har väl visst bild på bloggen på sidan?? :p

Postat av: Sanne

Haha YAPP, bara å ta moppen och svepa runt där på golvet, BLUÄÄH, + att hon hade inte skjuts hem direkt så hon satt därinne i nerkissade byxor säkert 20 minuter efteråt.. xD

2010-02-02 @ 14:35:03
Postat av: Anonym

ah nu ser jag, såg den inte innan x)

2010-02-02 @ 14:35:43
Postat av: Frida

Haha blä vad äckligt!!! Låter som värsta alkisen. Hur gammal var hon egentligen? :p

2010-02-03 @ 01:58:45
URL: http://nannafrida.blogg.se/
Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt

Hej

Allt bra?

2010-02-03 @ 02:26:06
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback