måndag

Helgen var, lite omtumlande.
På lördagkväll redde vi väl ut ett och annat, hoppas jag.
Söndag var toppen =)

Nu är jag ensam hemma en vekca, hos pappa då.
Han är i Tyskland och Julia är i Luleå på nån skola hon tittar på och WIlle är hos farmor och farfar.
Tråkigt, men ändå skönt. Får försöka hitta på så mkt som möjligt ^^

Har som lite plugg att göra i veckan.
Onsdag äre IdrottsProv, hatar sånna. Så länga och jobbiga svar.
Torsdag Tyska "Prov". Lärarinnan har delat upp det, så det blir inte så mycket vi behöver läsa till.
Fredag ska en argummenterande uppsats om filmen "Dead Poet Society" vara färdig.

Anna ringde nyss och fråga om jag ville jobba på Valvet lördag den 30e, eftersom Dead By April ska spela där så kommer det komm mycket folk, så de behövde mer folk.
Givetvis tackade jag JA!

I slutet av februari blir det en till Studentfest att fixa också, kul =)
Undra vad det då blir för tema, sist var det "Maskerat CocktailParty".
Man skulle ju kunna ta "Disneytema" eller "Döda Hollywood".
Ska ju vara nått som inte är så svårt att klä ut sig till..

Ne nu ska jag plugga lite idrott..
Eller läsa nya Solo?
Hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback