måndag

Igår så åkte jag, Jonas på bio i Långsele med Marre och Robert =) Henke, Krille och Johanna var också med.
Tyvärr så blev det inte riktigt som tänkt eftersom Marre satt och sket så länge så vi fick inte sitta med varandra -.- HAHA toktjej.
Filmen var Göta Kanal 3. Inte den bästa av filmer precis, men den var väl rolig på sina ställen =P
Jag tycker jag var galet smart som gjorde dipp och tog med mig på bion ;D


Nu har jag även sett "Flickan som lekte med elden".
Riktigt bra filmer dne och den innan, nu har jag bara "Luftslottet som sprängdes" kvar att se =D

Ne nu kan jag inte sitta här mer, måste göra en bokrecension till svenskan som ska vara klar imorgon..
H-A-T-A-R inlämningsuppgifter.. Och hatar göra resecioner på böcker, varför inte gör en på en VeckoRevyn eller nått sånt VETTIGT! ;)
Boken jag "läst". "Mina Hemligheter" av Sophie Kinsella.

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh den boken är ju jättebra och rolig jue :D

Postat av: Frida

Åh den boken är ju jättebra och rolig jue :D

2010-01-11 @ 21:19:53
URL: http://nannafrida.blogg.se/
Postat av: Sanne

Haha jo, sitter och skrattar och skäms mest hela tiden^^ Men jag har så svårt för att läsa ut en bok =P läser jag inte på en dag så är det kört =P

2010-01-11 @ 22:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback