nöjd tjej

Idag kommer jag kunna sova gott.
Jag känner att jag fulländat dagen på nå vis.
Jag jobbade flitigt på lektionerna, hängde med brudarna på stan efteråt och sen till ett spinning pass.
Jag och Laura, eftersom de andra tjejorna skulle hem och plugga.
Spinning ska jag börja köra en gång i veckan nu, varje onsdag 18-19.
Riktigt jobbigt men också galet skönt efteråt!
Gymmer kör jag varje måndag efter skolan och fredag innan skolan.
Vill gärna ta nått mer pass på gk-pulsen men då känns det som att det antingen blir power kickbox på tisdagkväll (som dock är på nipan) eller power airbox som är på torsdagar.
Blir svårt att planera in nått pass på söndagar eftersom jag oftast inte är hemma då.


bild google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback