onsdag

Ja då har halva (skol)veckan gått, skönt som tusan!
Torsdag pch fredag left, sen äre heeeelg som gäller =D
HAr dokc inga planer för helgen, vilket jag INTE tycker om.
Har jag inga planer, så kommer det helt enkelt inte hända nånting heller..
jaja

Ikväll var jag på mitt andra spinningpass, Vikkan var med denna gången med =)
VAr jobbigare än förra gången, RIKTIGT härligt då det var klart.
Fastän man när hon sa "Nu har cirka halva tiden gått" så ångrade man att man var där (var så jobbigt) men då hon sa "OKej kom igen nu, nu är det sista låten" så ville jag inte alls att det vore sista låten, så jag körde gärnet sista och jag kunde knappt gå upp för trappen efteråt, guess it's a good sign ;)

Måste även säga att denna rengöringsolja från Lumene är kanoners!
Ska hjälpa till att ta bort smink och grejer och även bevara det naturliga oljorna man har i fejjan, varken mer eller midre alltså. Min hy har inte varit den fräschaste på sistone, men NU! Nu börjar det ta sig =P
Har använt denna i mindre än en vecka nu och jag ser redan resultat, och så fräsch man känner sig efteråt, kanoners med andra ord! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback