tisdag

Idag har Marrefisan varit på besök, mucho trevligt!
Vi lagade t.ex tomatsås med lite köttfärs och spagetti..
Inte det godaste jag varit med om, men det funkade ju, Helt klart ;D
Och kul hade vi med, såklart ;D SOM VANLIGT! =D
Sen åkte vi ner på Hullsta där Estet 2orna hade show.
Anna pluppan var baota duktig!! =D Och så cool hon såg ut ;)
Och de andra med såklart =)
Dansarna är helt outstanding, så galet duktiga!!
Nu har broder några kompisar här som sitter och stojar och skriker och har sig "MÅÅÅLIIIIIIIIS", "ÅSSÅ DEN DÄR JÄVELN IGEN!", "ÅÅÅÅNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ", " Men vaf..", "FAN vad tur du har!" "Asså vafan, du ska ha 2 röda.." "Åh, det där är vackert!" HAHA rätt kul att lyssna på faktiskt^^
Ja de får skrika hur mkt de vill, är glad jag slipper vara ensam^^

Neh nu ska jag sätta mig med lite engelska. Uppsatsen nivet..



Kommentarer
Postat av: Frida

Mysig bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback