tjejmiddag

Första skoldagen idag efter julen då.. Började 12 och hade två lektioner ;D
Det gick fort!
Skönt att vara tillbaka faktiskt..

Efter skolan skyndade jag och tjejorna (Frida, vikki, lizze, laura och marlene) oss till bussen hem till mig! Väl där började vi skära grönsaker och göra köttfärssås, tacos på G!
Sen blev det äta av! Rebecka kom också, lite senare, men bättre sent än aldrig ;)
Efter maten satt vi kvar och pratade ett bra tag, var riktigt trevligt =)
Försökte under tidne att göra upp eld i kaminen igen, tog bara 4 tändstickor denna gång, inte 14 som förra gången ;D
Men det tog ett tag ändå.. Man blir ju galen!
After the chit-chat drog vi fram sällskapsspel, "ABSOLUT ÖVERENS-eller som hund och katt".
HAHA riktigt kul spel =D
Lag "Vikkan och Frida" vann.. Tur ;)

Sen förflytatde vi oss till soffan där vi satte oss och tittade på "The Proposal", riktigt kul film!
Tro jag måste se den igen nu ^^ Är som ensam hemma.. HATAR DET! Finns INGET att göra.
Till det blev det chips, dipp, godis och nötter =D MUMS!

Nu har jag just satt igång diskmaskinen då sista gästen just gått.
What to do now then?
Sova? Nej.
Äta? NEJ!
The Proposal? Yes ;)

På lördag blir det klassfest hoss lalla! Blir kanon! =D

Btw, så kikade vi på utlandsresor till hösten med, hoppas vi hittar nå billigt och bra tillslut =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback