helloj

Ojsan hoppsan, nu var det länge sedan det hände något här på bloggen.
Men jag har saker för mig hela tiden känns det som =O
Fast det är skönt, för om jag får en lugn stund så blir jag rastlös på en gång..

Jag och Marre var på bio igår, Sex and the City 2.
Jag tyckte om den jätte mycket =)
Innan bion tog vi en promenix, vi har sagt att vi ska börja promenera, haha hur nu det ska gå^^
Jag är rätt duktig på att tappa motivationen.

Skaffa gymkort tänkte jag också göra nu snart igen, på Golds.
Ska försöka få med mig Vikkan med =)

Fick min första lön från Konsum fördan, me like!
Beställde direkt en digitalkamera^^
Men det känns som en bra sak att lägaa pengarna på, och den kostade bara 1700kr allt som allt och jag vet att den är bra för jag har testat en sån tidigare =) Det är en kompaktkamera, perfekt för handväskan ;D Rosa är den med, göllit!

Annars då?

Jobbar och står i, umgås och solar så mycket jag bara kan! =D

I helgen, då det var gatufesten i SUndsvall så drog jag, albin, evelina och Jonas till Norrfällsviken istället, mycket mysigt! Var dock rätt dåligt väder på lördagen.
Men söndagen, jisses, vi låg på en båt mitt inne i en vik, as härligt!!

Idag är jag ledig, men det är mulet, TRIST!
Vad gör man en mulen dag, liksom?
Shoppar!
Men jag måste spara pengar.. Inte imn starka sida, nej.

Lämnade in min cykel på lagnin fördan, så nu kan man cykla på den med =)
Växlarna funkade inte och framdäcket var galet vinnt(stavning?).

Är ledig på ungdommens dag OCH Laxis!! Haha lite tur man har då^^
Då blire partey!

Jaja, nu ska jag pysa.
Hejhej!

Jag gillar dig baota mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback