laxis

Laxfestivalen igår, och som vanligt har jag inte köpt mig nån lax att äta..
Fast jag fick smaka laxklämma, rätt god!

Men från början.

Marre kom och tog en powernap, och sen så käkade vi pastasallad och drack vin ;)
Mumsigheter! ller vad säger du Määran? ; )
Vi var hemma rätt länge eftersom den återkommande kläd och frisyr ångesten givetvis smög sig på, IGEN!
Men det löste sig juh!

Vi hamnade på en lite fest bara två dörrar fårn lägenheten, haha behändigt!

Vi var inte där så länge dock, vi gick enr och skulle ta ut pengar för att dra in på appan då en glad Fredrik Lindström kom och föste in oss i en buss(?) haha.. tokigt!

Inne på appan hade jag inte så kul, det var väl mycket folk men ingen jag kände för att mingla med ;)

Bättre på stan där det var massor med folk =D

Fisan =)

Hos ErminMarre och Marre ;)
I "bussen"

Albin och moí

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback