bra dag idag

Vaknade med klockan vid halv 8 och var hur pigg som helst! =O
Vad hände? När hände det senast liksom?
Solen sken och det blåste inte alls nå speciellt =D
Har varit helglad hela skoldagen med =D

Uträttat massa saker, t.ex
* Kört min sista gratis lektion men körskolan
* Köpt brev som jag nu ska posta etfersom jag sålt 20 toppar på tradera. 20 TOPPAR! haha..
* Lämnat ledighetslapp inför introduktionsdagen på Konsum på torsdag (som Frida påminde mig om att jag kunde skriva under själv, för vissa är ju arton höhö ;)
* Köpt trosor
* Köpt Jonas studentpresent.
* Kirrat klänning till Jonas student.
* Betalat bikinin

Kvar idag är att göra lite instuderingsfrågor till Svenskan (kursen avslutas nästa år..)
+ bokanalysen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback