fyfan va fin!

Oh my GOD!
Trodde klänningen skulle vara fin, men inte SÅHÄR FIN! =O
Kan dock inte röra mig i den så pass mycket som jag hade önskat men ska man va fin får man lida pin ;D (sålänge den inte spricker =O)
Höhö.. Superfin och kostade 300kr? Var väl att man inte kunde röra sig som priset var så lågt ;)
Blir den på Jonas studde middag, ville dock inte ha en vit klänning(det är ju trots allt inte JAG som tar studenten..) men den var så fin så jag kunde inte låta bli. Får klä ner den med en axelväska och gladiatorsandaler kanske?

Kommentarer
Postat av: ruddan

fasn va fin du är i den fisan :)

2010-06-05 @ 15:46:14
Postat av: Westis ;)

Tack, tyckte om den ruskigt mycket!

2010-06-05 @ 20:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback