midsommar och så

I trosdags då var jag, mamma, bror och Challe till Sundsvall för att köpa lite möbler och grejer till nya läggan som vi flyttar in i på torsdag =D Var inne på Birsta i 5minuter men jag hann ändå shoppa en grön tunika, ett grönt slappt linne och ett par "cykelbyxor".


Modsommar firades i Norrfällsviken med Jonas och hans familj och lite släkt och så.
Var SUPER trevligt! =D
Dock blåste det en hel del.. Men man ska väl inte klaga. Inget regn iaf ;)
Vi myste på soldäcket, åt massvis, och partajade på kvällarna ;)
Spelade även minigolf en kväll, kan helt klart säga att minigolf inte är min eller jonas sport.. HAHA!
Fats båda spikade på sista hålet ;)
På fredagkväll (midsommarafton) så gick jag och la mig kring 2 =O
Men på lördagen kom vi hem vid halv 5..

Igår då vi kom hem var det så underbart väder!!
Jag ooh Jonas tog en promenix till Grössjön, myspys =)
(gröna tunikan)
haha trötta, någon? Midsommarhelgen var hård ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback