Student 2010

Japps, då var det dax igen, studenten!
Denna gång var det min Jonas tur.
Känns tråkigt =S
Efter massa tjoffs i parken så åkte vi på FEKA gården och åt massor av mat.
Sen åkte Jonas och jag hem til mig och han somna på ett ögonblick^^
Wille hängde på, och för att vara ärlig så sov jag ochså en liten stund.




På kvällen blev det Utspark.
Jonas for åt ett håll för att partaja med klassen och jag for ner till Anna dit även Marre kom efter ett tag=) Jag hade supertrevligt hos Anna, men sen på krogen så helt plötsligt blev jag superotaggad..
Vette fasen vad som hände. Tillslut så var Jonas klart så vi skulle hem, men då börjades det snackas om efterfest, OK. Men vi hann bara en bit så kom en kille ut med en Billys pizza så jag norpade den och så åkte jag och J hem^^ Den var RUSKIGT god!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback