endel

Det har gått en del dagar sedan jag satt här senast.
Har det hänt något då?

Ja, nyss var jag och mamma på badhuset och simmade en kilometer var, jobbigt som sjutton, men skönt efteråt med apelsin och bastu =D
När vi kom hem gjorde vi blåbärs smoothie, mumma!

Min kusin Philip har ju fyllt år, 17 sådana med.
Gudars, vill ju att vi ska vara små och busiga igen..
Kannibalkocken, eller hur!?


Annars då..
Har varit hos Jonas mest. Mys! =D
Har konstigt nog varit lätt att vakna på morgnarna, somnar knappt mellan snoozarna!! =S
Är nog för att det är ljusare på morgnarna nu!! =D

Hade engelska tal på, ja, guess what, ENGELSKA LEKTIONEN!!!
Snackade lite om Kurt Cobain.
Och vet ni vad?!
Jag fick ett starkt VG!! =O
Av Gunnel!!
Jag som är så dålig på att prata.. ?
Jaja jag klagar inte =D

Fick även MVG på mitt företagsekonomi prov =D
Ett prov kvar och fick mvg på detta och ett poäng ifrån på förra.

Hade körlektion igår, efteråt frågade han om jag ville göra halkbanan imorgon (torsdag).
Och ja, why not? Tänkte jag. Så ja, imorgon bär det av =P
Jag hade inte kört sedan november..
Men det ska nog gå bra^^

Hmm.. Något annat?

Jo, En kille från Kanada(?!) skrev(på svenska så..) och sa att han var intresserad av att köpa min filmkamera. Haha varöfr bo i Kanada och vilja köpa en filmkamera i Sverige?
För om han är i Sverige behöver han väl inte lägga till att han bor i Kanada?
Jaja, jag blir glad om jag blir kvitt den så jag hoppas han inte bangar nu^^

Sen då..

Skärtorsdag åker jag med Jonas och hans familj till fjällen, Borga =)
MYSIGT!!

Jajust!
Den 10e april ska jag jobba på Valvet igen, skönt, var ett tag sen nu känns det som.

Den 17e har Marléne grillfest för hon fyller 18år! =D

Nu ska jag sätta mig och plugga engelska grammatik (prov på fredag), skriva ett CV(jag och Viktoria har satt upp en deadline till på söndag coh då ska de vara inlämnade!!), läsa lite veckorevyn och sussa =)

Det var nog allt för den här gången, TACK FÖR MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback