Helgen planerad

Imorgon, lördag, blir det först titta på bandy med Frida, eller ja förhoppningsvis, om hon nu inte ska spela..
Sen vid 3 blir det  tårta hos farmor och farfar för att fira sötfarfar som fyllde år i onsdags! =D
Klockan 7 blire bio, FARSAN, med Anna, Jonas Näsmark och förhoppningsvis Marre =D
Sen blir det kanske gymmet om jag får tråkigt innan J kommer och myser =)
Är ju en superspännande hockeymatch som han måste se och antingen fira eller sörja med bastu hos Albin efteråt ;D Timrå-Luleå, den som vinner kommer med till slutspel ;D

söndag blir det Bodybalance med Vikkan klockan 10 på morgon, sen solning, och sen bär det av till JanGullic med Jonas, Frida och Ante, kanondag hoppas jag!! =D

JAAAAA!
Mamma kom just in och sa att vi skulle beställa pizza, har varit så otroligt sugen på pizza hela veckan! Toppen! =D

Förresten ringe han från Swedbank och sa att jag skulle komma vid halv 9 på måndag, då min praktikvecka börjar =) Attans, hade hoppats på en liten sovmorgon.. ;)

MÅSTE FIXA SOMMARJOBB!!!
Imorgon?
Får se..
MEN! Då blir det aldrig av..
MÅSTE bestämma mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback