helgen

Lördag vae det "Vinterfesten" i stan, nått nytt, mysigt med massa folk på stan =)
Jag shoppade en svart trekvartsärmad tröja med lite puffärm. Väldigt söt, kostade bara 130kr =)
Sen var jag i stort behov av en ny foundation så jag köpte en sådan, och en ögonbrynspenna och en khol eyliner följde även med i shoppingpåsen.
Senare  på kvällen blev det jobb på Valvet, var GALET mycke folk!
Över 300 pers.
Skulle egetligen stå i plocken med hamnade i garderoben och kom aldrig därifrån för det var så otroligt mycket med folk! =O
Slutade kvällen med en pizza som vanligt, MUMMAAAA!

Söndag kom Jonas och vi åkte på bio, Wolfman. Inte sååå bra film, men den funkade^^ 2/5 kanske, om den har tur =P Sen åkte vi hem och myste framför en film, The Proposal. Haha har sett den 7 ggr tror jag^^
Men Jonas hade inte sett den, och tro det eller ej men han skrattade faktiskt ibland! Inte för att han kan erkänna det själv men .. =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback