impulsdagen nr1

Haha gudars vilken dag det varit, eller ja snarare kväll för det var då det började.
Kring strax efter 4 ringde Viktoria och sa att hon var redo för Gym (som vi hade planerat).
Väl där sprang vi lite och gjorde våra armövningar då vi såg att det var någon i "Pass rummet".
Det var någon som dansade, shejkade loss som tusan. Vi tänkte typ "Vad kan det där vara för pass? Men det är väl bara EN där inne? Hon kanske tränar tills hon ska hålla i passet senare nån gång?" men så sa vi på skoj "ska vi gå in och kolla? Testa? Neeej, eller?". Vi gick iallafall till disken och kollade vad det var för pass, om det nu var något, och mycket riktigt, om 10 minuter så började ett pass, och inte vilket pass som helst utan, dun dun DUN ZUMBAAA!
DET SOM JAG VELAT TESTA SÅ LÄNGE!
Vi stod och velade ett tag men så tänkte vi "Äsch, vafan, vad ska vi annars göra?".
Så vi gick in och det kom fler och fler.
Sen började det, och fan i mig vad det var jobbigt!! =O
Men roligt, jag kände att jag hade ett leende på läpparna under hela passet.
Men lite svårt var det, eftersom det var första gången och de andra verkade gjort det massor av gånger, men det gick väl rätt bra ändå. Vill ni se hur det ungefär kan se ut så kan ni Youtuba det, och ja, kollar ni de duktiga så var vi PRECIS lika duktiga, såklart ;)

Efter gym hade vi egentligen tänkt sola men jag var så hungrig så jag ville bara hem. Men Vikkan övertalade mig att vi skulle köpa något på ICA och sen sola, så då gjorde vi det då, en juice.. ;)
På ICA mötte vi Marléne och vi undrade vad hon skulle hitta på ikväll, och hon skulle på bio, Alice i underlandet.
DEN SOM JAG VELAT SE SÅ LÄNGE!
Men vi skulle ju sola.
Då vi gått en bit så kom vi på att vi faktiskt var ruskigt hungriga och att en hamburgare inte hade suttit HELT fel. SÅ vi tänkte om. Vi tar en hamburgare på Bylla och SEN solar vi.
Vi kom bara förbi bion då jag sa, "ÅÅÅH, ska vi inte se på bio? Kom igen!".
Vikkan var lite anti i början, men denna gång var det min tur att övertala henne ;)
Det var en kvart till bion skulle börja så vi bestämde oss för att ta en hamburare ändå, men på grillen som är bredvid bion, inte Sibylla. När klockan tickade mot 5 i 7(bion började 7) och vi fortfarande inte fått påra burgare så började jag bli lite nervös, VI KOMMER INTE HINNA!! =O Så vi bad om varsin box att ta med dom i och pulade ner dom i Viktorias väska och sen gick vi ner på bion och köpte lite godis. När vi satte oss ner och filmen hade börjat så tog vi fram våra hamburgare och käkade dom, inne på bion, HAHA!
Bion var rätt bra, verkligen bra gjord för att vara så mycket "datagjort". Mysig. 3.5/5 kanske ;)
Skulle absolut kunna se den igen! Tim Burtons filmer brukar juu vara bra, och det var denna med, speciell =D
Och JA, Johnny var bra även i denna film, såklart! ;)



Som om det inte vore nog med ZUMBA, HAMBURGARE och ALICE I UNDERLANDET, när vi kom ut från bion kom vi på att vi ville BOWLA, och självklart gjorde vi det ;) Vikkan vann dock.. ;) Och så hade vi en egen coach.. Haha!

Det jag är mest förvånad över är att jag spenderade 6 timmar(16-22) på HELT olika aktiviteter en helt vanlig fredagskväll i SOLLEFTEÅ!!! Kan ni förstå? Inte jag. Men nu är det bevisat att det går ;)

Snart kommer förhoppningsvis Jonas hem och myser med mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback