jojo

I torsdags vare studentfest nr 2 på valvet.
Jag och några andra från 2an jobbade, synd bara att typ alla stack mot slutet så vi vart 5 stycken till städning, schysst.. Måttligt irriterad tjej.
Men det gick väl rätt bra iaf!
Temat var Hollywood och vi ska kora en bäst utklädnad kille och tjej som ska få varsitt pris.
Personligen tycker jag att Fiffi lätt ska få pris, hon hade klätt ut sig till The Man Hatter ut Tim Burtons version av Alice i underlandet. Riktigt snyggt gjort!
Ett par killar hade pysslat på lite med som jag inte fatrtar hur dom fick idén! =O
De skulle vara dvärgar, så de hade hinkar på fötterna, uppochner, så de hade gjort ett hål i hunkens botten så de fick ner foten så de gick som vanligt. Ovanpå hinken så hade de tejpat fast skor som de hade gjort hål i botten så de fick igenom foten. Svårt att förklara men det såg skitstyggt ut!! xD

Igår åkte gos till Borga, tråååkigt! Men kommer ju hem på onsdag =)
Jag tänkte ta tag i träningen och köpa ett testmånadskort på golds som annars är svindyrt men i "50 höjdare-häftet" kostar det endast 100kr!! =D Jag och Vikkan startar på måndag ;D

Ikväll blire jobb, 22-03.30.
Pengar behövs, om man säger så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback