plugga

Ja nu blire till att plugga FöretagsEkonomi samt muntlig engelska bokredovisning och Svenska Prov.
Svenska känns liite knasigt, hur fasen pluggar man till ett svenskaprov? Vi har inte fått några instuderingsfrågor och nu ska vi tydligen ha prov på allt vi gjort uder hur många månader som hels då hon bara stått rätt upp och ner och babblat en massa om Shakespeare och Machiavelli.. Vad ska jag lära mig då, då de föddes? Största föreställning? GAAAH! okra.. Får satsa mer på FE, känns som jag vill ha MVG på detta prov då jag fick ett halvt poäng ifrån på förra provet -.- Dock känns detta prov aningen svårare, men jag ska fasen försöka!

BTW, imorgon börjar DESPERATE HOUSEWIVES!!!
Och Cougar Town, nån ny serie som verkar kul, Cortney Cox från vänner är huvudkaraktären =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback