praktik dag 2


Praktik dag TVÅ.
Dagen började jag med att missa bussen. YEY!
När jag skulle gå ut till nästa buss(en timme senare, ja, en timme försent) så halkade jag coh trodde jag skulle slå av alla revbena, SATAN vad det gjorde ont, tappade andan en kort sekund. Hade snöat på morgonen och inte tänkte jag på att det skulle vaera DYNGHALT under snön så jag traskade på som vanligt och *TJOPP* så låg jag där.. Hade svarta kläder på mig och blev heeelt vit över hela mig, busscaffisen kunde säääkert inte dra slutsatsen att jag hade ramlat.. HAHA!

Väl på banken börjades det men prinsesstårta, var nämligen en tant där som fyllde år, gjorde inte mig ett dugg kan jag säga^^
Sen fick jag sitta med en gullig en som hette Maria och där fick jag (med jag menar jag att jag fick sitta vid datorn coh klicka och ha mig =D) beställa ett nytt bankkort åt en kille, och flytta fonder från en bank till Swedbank. Fick även springa ett ärende på en annan bank, springflicka är vad jag är :Å

På lunchen gick jag till farmor och farfar och fick räksoppa, mycket gott, har inte ätit det sedan de bodde i Helgum! =O Sen var det bara att rusa tillbaka.

På eftermiddagen fick jag sitta med en rådgivare som heter Theres och hade ett kundmöte med ett äldre par som skulle göra nått med SPAX.

Har lärt mig massor idag, IGEN! =D

Imorgon ska jag redovisa uppgifterna..
Och även fråga en massa frågor som alla som praktiserar ska ställa till sin praktikplats.

Ne nu ska jag gå och kika på TV, och hålla ett öga på hur det går på Timrå-HV71 matchen. Säg dock inget till Jonas. SPÄNNANDE NU, 2-2 och 2 minuter kvar. Första slutspelsmatchen. Jag hoppas på en glad Jonas = Timrå vinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback