praktik


Har inte fått sovit på 3-4 nätter så jag har inte kunnat gå på min praktik förrän idag, då jag faktiskt sov hela natten för en gång skull. Synd, för idag har det varit jätteroligt!
Trodde detta skulle bli min längsta vecka nånsin, jag menar HUR roligt låter det att jobba på en bank?
Men det finns så många olika arbetsuppgifter som skall göras så det blir liksom inte enformigt (säger jag som varit här en dag..HAHA!)
Jag har t.ex. får växla pengar till en affär, öppnat bankfack, räknat massa pengar och, bäst av allt, fått stått i kassan och tagit hand om kunder med deras insättningar och uttag =D
Kändes hur kul som helst, trodde jag knappt skulle få lukta på en sedel denna vecka.

Fick även två uppgifter av chefen som jag skall "lösa" tills på fredag.
- Vad tycker du är det viktigaste när du ska välja bank?
- Hur ska vi få fler ungdomar att välja Swedbank?



Hörde att skabb har ökad massor i Sverige!! =O
Usch, hur trevligt låter det, liksom?
Nu kommer jag inte ta i en offentlig dator på lääääääänge..

Kommentarer
Postat av: Frida

Varför har du inte kunnat sova?

jag tycker det känns som att det ska vara svårt (komplicerat) och "tråkigt" att jobba på en bank, men på dig låter det inte som det? Är det inte svårt?



Härligt med skabb förresten, det ska klipa har jag hört så det får vi hoppas att du slipper ;)

Postat av: Sanne

Venne varför, men nu får jag det igen iaf, och det är huvudsaken^^ Asså systemet dom har på banken nu är väldigt logiskt, visst, jag skulle såklart inte kunna ställa mig i kassan och kunna ta emot kunder nu, men om jag fick en veckas inskolning på just kassa så tror jag det inte alls skulle vara några problem. För folk som har större ärenden finns det andra personer som tar hand om, så det är skönt :) Tråkigt tycker jag inte alls att det verkar som, fastän jag trodde det skulle vara det. Skulle absolut kunna tänka mig att jobba på en bank^^



Haha men mongo ;)

2010-03-18 @ 21:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback