tisdag

Idag kring 12(?) ringde Viktoria och sa att hon var ready for some gym! Haha och jag som precis hade satt mina ägg på kokning (äggmacka till frukost) och även börjat med en kladdkakesmet, var så OTROLIGT sugen på kladdkaksmet!=O
Jag skyndade mig att göra smeten så jag hann smaka lite och sen bad jag bror ta ut den då den var färdig.
När vi var nere på gymmet så var det ingen i kassan.. typiskt. Vi har inga gymkort eftersom det är första gången vi är på golds och vi ska tetsa en testmånad, som sagt.
Personalen skulle komma vid 3 så ja, vad skulle vi hitta på i sisådär 2-3 timmar?
Vi snurrade lite på stan och sen gick vi och solade, som vi egentligen hade planerat att göra efter gymmet.
Innan köpte vi nå smetapåtjoffs som skulle ge finare bränna coh ja allt va det var, såvi testade de.
Det känns som det funkade ;O Men vad vet jag, kanske skulle blivit samma resultat utan ? Luktade iaf betydligt godare än man brukar göra efter en solning^^
Efteråt så gick vi på gymmet och började med lite crosstrainer och sen kolla runt på lite andra tjoffs, känns skitskönt med "gymkort" igen!! =D Man få även gå på pass, så vet ni vad jag och viktoria fick för oss?
Imorgon bitt kör vi Bodypump klockan 7.. HAHA! Shit, hur ska jag komma upp? Äschdå, det fixar sig! =D
På hemvägen svängde vi in på Sportringen där jag köpte mig ett pannband(?) om man nu kallar det så =P ett sådant som han har då man typ är ute i snön, nivet ;) Kan lägga upp en bild sen, måste bara knäppa en först..
JAJA, nu ska jag hoppa in i duschen och sen fylla i "Grattis du fyller snart 18" som ska in i tidningen ;D

HEJHEJ!

BODYPUMP = Styrke- och uthållighetsträning i grupp med skivstänger till drivande och peppande musik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback